GRATTIS KUNGEN!

Idag fyller Kung Caspian 2 år!
Jag sjöng för honom i morse och så fick han en macka att smaska på. (Jag tror inte att tårta är så bra för små möss, annars hade han fått det...;P)
Under dessa 2 år har han blivit min favorit, och han är social och nyfiken. Min lilla buse! :D
En riktig kamrat med andra ord, som alltid är berädd på nya äventyr! Hoppas att vi får många fler!


Hans mamma Blue Moon

Hans pappa Supertwister

Turturduvorna

Caspian och syskonen bara några timmar gammla

Här är de några dagar gammla. (Caspian är den längst till vänster)

Kurt Cobain & Kung Caspian (Caspian är den med vit fläck i pannan)

1 vecka gammla

Caspan 2 ½ vecka gammal

4 veckor gammal

4 veckor, men sötast i världen!

Kaksugen buse

Busig i min sko, 2 år gammal!

GRATTIS ÄLSKLING!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis Caspian :)

2009-12-13 @ 20:21:08
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0