Jag har flyt!

Jäklar idag har jag haft flyt faktiskt. Har redan hunnit med att läsa mer än vad jag hade planerat att göra på hela dagen! Är jag grym eller vad?
Nu ska jag ha lite musik-paus och sitta och kolla i årets coolaste katalog. Är så sjukt kär i den...jag vill ha allt! :D
Vill ni veta vilken? Det får ni inte, tänk så köper ni något jag vill ha. Då blir jag ju avundsjuk! Det kan jag inte riskera....;)
Nä, nu blir det lite Marilyn Manson för min och Nikkis del. Han är så sjukt-jävla-grym-att-det-inte-är-sant!

If I was your wampier...
Tainted Love...
Sweet Dreams...
Dope Show...
I don't like the drugs...
Heartshaped glasses...
The Nobodies...


Jag kan fortsätta hur länge som helst känns det som. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0