Lacket skall bytas ut

Oroa er inte, jag har varit vaken ett bra tag nu. Men ibland så har man inte lust att sätta sig vid bloggen direkt när man vaknar. Man har ju faktiskt ett liv att leva också. :)
Just nu ligger jag och axe i soffan och kollar på Barnen i bullerbyn. Alltid härligt med lite Astrid såhär på den ljusare delen av nyårsafton. :)
Nagellacket är borttaget och naglarna är redo för att få ny färg på sig.
Men det får bli efter att jag städat till marsvinen och duschat. Annars är det så typiskt mig att lägga på nytt lack direkt och sen inser jag att jag ska göra en massa saker som sliter på det sen... Men inte idag! Idag är jag smart...;)

Mina planer för dagen är:

Plugga
Städa marsvinsbur x 2
Duscha
Måla naglarna
Sitta vid datorn
Klä på mig och göra mig iordning inför kvällen. :)


Så här söt är plutten när vi ligger och kollar på tv. Han snor allt täcket den lille busen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0