Min dag idag

Som sagt, Sofie kom och hämtade sin plånbok och senare stack jag och mamma in till Malmö och kollade runt i affärer nu när det är mellandagsrea och allt. :)
När vi kom hem igen så var jag inne och hälsade på Hanna lite och sen gick jag hem och fikade. Idag har det ju varit Simpsons-maraton, så min syster har suttit spikad vid tvn och kollat. Jag med för den delen. :)
Har pluggat lite, men inte alls så mycket som jag hade planerat att göra.
Vid 8 var det en dokumentär om Monty Phyton, och det kunde jag ju bara inte missa så vi fick ta en paus i simpsons-tittandet och spendera en timme med de roliga snubbarna. Eric Idle och min och Nikki idol. Varje gång vi ser honom måste vi göra High-five. Han är grym, det är även John Cleese. Så även han får en high-five av oss!
Efter dokumentären följde jag med Hanna till ica Maxi och sen var det till att komma hem och kolla klart på simpsons. Och nu har jag och Axe precis varit ute och snackat med hanna och Annie en stund. det är härligt att vara tillbaka i Åkarp och ha så nära till sina vänner som man kan träffa på natten och snacka med. Det är något som jag verkligen saknar i Halmstad.

Nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av julkalendern och sen är det dags för mig och vovven att gå och lägga oss. Hoppas att ni har haft en bra lördag. Sov gott och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0