Morgon - 091229

Jag har hunnit med att vara ute och promenera med Axe, duschat, läst en massa i min pluggbok och även suttit i Nikkis säng och snackat. En lyckad morgon med andra ord.

Nyss ringde Sanne och det blir ingen bio, kanske en annan gång. Hon var inte så sugen, och då vill ju inte jag tvinga ut henne precis. Hur kul är det att göra något med nån som egentligen inte vill liksom...;)
Men det är lugnt, då har jag bara mer tid på mig att plugga. Vilket är otroligt tråkigt, men som inte sitter helt fel...:P

Ska kanske in till Malmö med systeryster i morgon, så då kommer jag ju inte att ha lika mycket tid på mig. Och på torsdag är det ju nyårsafton och då vill man ju inte sitta och plugga hela dagen tills det är dags att ge sig av. Och på fredag lär jag nog inte vara så extremt sugen på att plugga om vi säger så...;)

Så därför ville jag bara säga att om det är så att jag inte bloggar så mycket idag, så är det helt enkelt för att jag sitter med näsan i min bok. Bara så att ni vet vart jag har tagit vägen...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0