Season changes

Är det bara jag som oroas av det skiftande vädret? Hoppas inte det.
Oktober var en av de kallaste oktobrarna på väldigt länge. November var däremot den varmaste i mannaminne. Vet ni det sjukaste av allt?
Jo det ska jag berätta.
Natten mellan 30 November och 1 December ändrades allt igen. Den förste December var det nollgrader och idag visar min termometer på -3.4 grader... Hur sjukt är inte det på en skala?
Det är precis som om vädret har en kalender och vet exakt när det blir en ny månad och skiftar väder direkt. Så sjukt, jag skämtar inte om att vädret ändrades på natten mellan november och december. Galet alltså!


Gatan utanför lägenheten


Kommentarer
Postat av: RRfenty

Hej! vilken fin blogg du har:D

2009-12-02 @ 11:47:26
URL: http://rrfenty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0