Snön väcker ett underbart minne till liv

Haha, jag kom precis på ett underbart roligt minne.

Jag och mamma är ute och går i snön med Cia & Kotte. Jag springer runt och busar med vovvarna och kastar snö på dem. Då får Cia fnatt och börjar rusa runt i snön med baken i backen (hon sprang alltid runt så när hon busade) och då får hon syn på mamma som går lugnt och stillsamt i snön och tittar på. Hahaha, jag kan inte ens hålla mig för skratt ens när jag skriver...
Cia springer fram till mamma...och biter henne i baken! Så jäkla klockrent!
Stackars mamma...hihi
Mamma hojtar och klagar på den jäkla hunden som bet henne i baken!


Benevas Cher tar ett första osäkert steg ut i snön...
Detta är faktiskt ett av Cias 6 barnbarn. <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaja, det var tider det! Många hål i byxbaken fick jag av den hunden...

2009-12-19 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0