Som det kan gå, när inte haspen är på

Jaha nu har jag blivit galen också...
Jag ställde klockan på kvart över sju för att jag skulle gå upp och kolla på julkalendern.
Jag tycker inte ens att den är särskilt bra. Men när jag var yngre så satt alltid jag och min syster och kollade på julkalendern tillsammans på morgnarna. Så jag antar att jag gjorde det för att få tillbaka den hemtrevliga känslan. Kommer ihåg när Mysteriet på Greveholm gick, det var så roligt att komma till skolan och disskutera vad som hade hänt, eftersom alla kollade på julkalendern. :)
Nu ska jag ligga här i min säng och dricka kaffe och lyssna på Alegria, Total Eclipse of the Heart & Hallelujah. Låtar som får mig att känna mig stark samtidigt som jag blir ledsen och hatar alla... Haha man kan aldrig få allt, jag säger då det. :P Det är alltid Pest eller Kolera, som man brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Frida

Mysteriet på Greveholm är den bästa julkalendern någonsin.

2009-12-04 @ 15:12:20
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0