The unbreakable duo

Jag och Sanne har varit duktiga och handlat allt som jag behövde handla...och lite till. Men det var bara nödvändiga saker som jag inte visste om att jag behövde bara...;P
Två julklappar till avklarade i alla fall, alltid skönt..;P
Har handlat julkort och frimärken också, så ska sätta mig ner och skriva julkort sen. ^^

Just nu ligger jag nerbäddad i min säng och kollar på Selma, ännu en av dessa svenska filmer som jag kommer att bli beroende av...haha
Är Helena Bergström med så är jag fast, så enkelt är det bara. Och om det bara råkar vara så att Colin Nutley har ett finger med, så bara måste jag bli beroende...så är det inte mer med det! :P
Under Solen och Änglagård är min absoluta favoritfilmer, någonsin.
Mamma Mia ligger självklart också högt på listan. Men inget slår Helena & Colin!


Helena Bergström, som Selma Lagerlöf i "Selma"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0