Melodifestivalen och Halmstad?

Har spenderat mesta delen av dagen med att kolla på Holocaust och att städa i "fin-rummet". Har även hunnit med att läsa lite i Histora boken, men har inte alls pluggat så mycket som jag hade planerat...:(

Men imorgon blir det i alla fall genrep på Melodifestivalen i Malmö med Jenny.
Ser jag fram emot! Ska bli kul och komma ut och göra något. Känner att jag har koncentrerat mig för mycket på pluggandet, ända sen jag började skolan igen. Varje helg har jag pluggat och kanske pausat några timmar för att hinna med att vara social.



Hoppas även på att jag åker till Halmstad nästa vecka. Ska ju till Nässjö på lördagen, men planerar att åka från Halmstad till Värnamo på fredags kvällen i stället och bara gå in och hälsa på mormor som bor precis vid stationen.
Och sen åka med mamma till Nässjö på lördagsmorgonen. Men vi får väl se hur det blir. Hade varit sjukt skönt med ett avbrott och bara få komma iväg. Känner att jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0