Alla <3's dag och fotografering

Just nu sitter jag hemma hos Annie och lyssnar på musik och njuter av en trevlig söndag.
Hon sitter och redigerar bilder på mig och Sanne (Snövit) som togs innan idag.
(Bilder kommer sen, om jag får lov att lägga upp dem här av Annie) :D
Det blev några riktigt bra bilder, som jag till och med är stolt över :D tihi.

Igår var jag och Sanne på fest hos MT, andra närvarande som jag vet namnet på var Hanna, Annie, Jessica & Robin.
Sen var det lite kompisar till MT där som jag inte riktigt hann bekanta mig med...de försvann allt efter att kvällen gick.
Men jag hade roligt och blev glad och lycklig. :D
Orkar inte berätta allt nu, men kommer nog att uppdatera lite senare med mer info. Det hände iof inte så mycket, det var en lyckad hemmafest. :)

Efter att vi lyckats övertyga Robin om att han hade fel i sina fantasier, begav vi oss hemmåt.
Sanne och jag delade bäddsoffa med min "lilla" älskling Axe, som springer runt i huset som min svans eftersom Bonnie löper. Jag blir alltid lika lycklig när jag kommer hem till det sötaste ansiktet i världen, som uppriktigt är glad över att se mig igen. Och sen blir jag alltid förkrossad när det är dags för honom att flytta ut till de andra töserna igen.

Imorse vaknade jag typ 1000 gånger innan jag bestämde mig för att det var dags att vara social. Åt en nicig frukost med Snövit och drack en härlig kopp kaffe, det var länge sedan jag verkligen uppskattade kaffe och inte bara drack det för att jag ville.
Sen på med kläderna och traska hem till Annie som fixade håret och sminkade oss för fullt i typ 1 ½ timme. :D
Sen igång med fotograferingen, det var riktigt roligt. Det är så roligt att se resultatet efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0