Dum dag...

Idag var sista dagen i skolan för denna veckan. Men först Engelska B, där jag får reda på att jag har 2 prov nästa vecka. Sen var det psykologi...där jag får reda på att jag ska ha ett prov till nästa vecka! Så nästa vecka ska jag alltså ha 3 prov..:(
Engelska på tisdag och engelska och psykologi på torsdag. Det blir till att plugg i helgen...jippi vad roligt. Ska börja läsa på en engelsk novell också till engelskan. Shit vad det är mycket i Engelskan! Det var ju den som jag trodde att jag skulle tycka vara roligast...men så är inte fallet just nu i alla fall!

Efter skolan skulle jag hem till Jenny och sova över där. Men jag kom aldrig så långt. La mig i min säng när jag kom hem vid 4 för att vila lite. Och där har jag nu legat fram tills nu. (22:44). Sov en timme, sen låg jag mest och glodde, och lyssnade på musik. Och pratade med Jenny i telefon 3 gånger. ^^
Nu har jag alltså lyckats ta mig ur sängen, gud vilken tur att det inte är skola i morgon, är helt slut....:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0