Ella Enchanted



Haha jag har precis sett en helt underbar film som får en att le med hela ansiktet. :D Så jäkla rolig och ironisk. :D
Ella Enchanted, från 2004. Det var en massa roliga kändisar med och nästan alla var någon som man kände igen. :)
Det är en slags parodi på Askungen.
Jag och min syrra hade jätte roligt åt alla sakerna som verkligen inte passade in i filmen, som utspelar sig på medeltiden ungefär. Så som rulltrappa, discokula, kortkjol och magtröja. Och en massa knasigheter.
Några av de som var med i filmen var:
Anne Hathaway - Ella
Joanna Lumley - Dame Olga
Lucy Punch - Hattie
Minnie Driver - Mandy
Eric Idle - Narrator
Vivica A. Fox - Lucinda
Parminder Nagra - Areida

Det var några av alla de som var med.
Men slutet var helt klart bäst, se alla börja dansa och sjunga till "Don't go breaking my heart".



 
Joanna Lumley - Dame Olga, efter en behandling av "Fotox", den tidens version av Botox, bestående av Oxblod och fladdermusspillning. Seriöst, fatta vad jag skrattade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0