Mys dag

Igår var en riktig slappedag, nästan som en söndag. Härligt. :)
Sov länge, gick upp och surade eftersom jag inte fick något kaffe. Och ville inte göra till bara mig, får då dricker jag bara för mycket och då svider det i min lilla mage..:P
Sen var det till att läsa lite snabbt i psykologi boken och hälsa på Hanna lite snabbt.
Efter det så åkte mamma och jag till obs och handlade lite olika grejer. Pratade med Sanne och bestämde att hon skulle komma och hälsa på. :)
Sen var jag med Sanne och hade det trevligt, som vanligt ^^ <3.
Lyssnade på musik och chillade lite, och så kollade vi på "Batman - The Dark Knight".
Den var bra, konstigt att jag inte sett den fören nu. :S



När filmen var slut så följde jag Sanne till tåget. Snacka om att man skulle kunna mörda Skånetrafiken ibland!
Först så fungerar inga av kortautomaterna. Sen när vi kommer tillbaka till spåret mot lund så står det inget på skylten, vi går tillbaka till det andra spåret och där står det tåg mot lund. Så då tar man ju förgivet att tåget kommer till det spåret som skylten lyser över...
Men nejdå, medan vi står där och väntar, så kommer det jävla tåget till andra spåret, så det blir till att springa för Sanne. Men som tur var så hann hon med :)

Jag traskade hem till Hanna och spelade spel med henne, Annie, Johanna och Jessica. :D
Riktigt härligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0