090702

Sanne kom och det var som vanligt jättemysigt!
Hon kom precis när vi satt och åt, så vi var lite i våran trädgård och sen skulle vi låna Nikkis moppe och åka till stranden i Lomma. Självklart fick vi ju inte igång moppen, så det slutade med att mamma var en ängel och körde oss till bryggan. Där satt vi på ett par stenar lite avsides och njöt av det vackra vädret! Jag älskar att  vara i lomma och sitta vid vattnet, men det är ännu bättre att ha någon med sig kan jag lova. Vi hade några av våra härliga samtal varav en väldigt djup diskussion om längden på håret på kroppen. Väldigt udda fråga, men nödvändig enligt oss.
Det blev även lite foton, men eftersom mina batterier var slut så använde vi Sannes kamera, så jag har inga bilder.
Sen kom mamma o hämtade oss igen och vi låg ett tag på vårat golv i hallen och orkade inte röra oss. Där kom vi fram till vilka vackra valpar Axe och sannes hund Ebba skulle fått tillsammans.
Sen visade jag en video på youtube och sen följde jag o Axe sanne till tåget. Självklart var ju tåget 20 minuter försenat, men det gjorde inte så mycket...Sane hann ju med att borsta tänderna! ;)
När jag sagt hejdå till Sanne mötte jag Hannas pappa Johnny som kom från tåget.
Sen traskade jag och Axe hem igen. Riktigt jäkla mysigt alltså!
Och nu ska jag, Nikki & Tina kolla på Silent Hill.
Passande med skräckfilm mitt i natten....hehe

Det är så mysigt, eftersom Bonnie löper, så Axe får vara i hela huset. Och sin mesta tid spenderar han med mig. Min egna privata lilla svans! <3 Det är så mysigt att ha sin lilla labbe i sängen när man ska sova. Och att vakna av att ha en snarkandes hund på rygg bredvid en är himmelskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0