090710

Idag har jag mest ägnat mig åt att lyssna på musik, tänka och skriva dikter.
Det är inte klok vad mycket man kan hinna med om man bara lägger ner tid till det.
Jag är riktigt sugen på Skittles just nu...men jag måste hejda mig!
Martin köpte ju en stor påse till mig igår, som jag bara har smakat liiite på. Mend en kostade ju för fasen 50 kronor!! Det är jäkla dyrt godis jag är beroende av!
Jag längtar till i maj då Martin ska till USA, och har lovat att köpa med sig Skittles till mig. :D

Jag lyckas alltid att försätta mig i omöjliga situationer...bara genom att vara mig själv. Jag tänker väldigt sällan på att de personer som jag förvillar inte tänker likandant som jag gör. Och att mina gärningar lätt kan misstolkas av dem.
Varför tänker jag aldrig på sånt? Dumma mig.
Fast personligen tycker jag ju att det är alla andra som är jobbiga, som inte tänker likadant som jag gör....;)

Idag har jag ätiti en youghurt till brunch... *emelie i ett nötskal*
Men eftersom jag inte vet om vi ska äta kvällsmat (alla verkar sova), så vill jag ju inte ta någonting att äta. Tänk så ska vi äta...då vill jag ju inte behöva äta i onödan...Haha! :P

Föresten, är det någon som har ett tips på någonting rebelliskt?
Jag hotade nämligen mamma med att bli en rebell, men vet inte riktigt vad jag skulle hitta på i sådana fall...FAIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0