090728 - Massor att läsa

God morgon på er vänner!
Jag har varit vaken ett tag nu, vaknade klockan 9 och kände mig totalt utvilad. Så det är alltså 8 timmars sömn som gäller för mig, för att jag ska vakna av mig själv och vara utvilad...kan ju alltid vara bra att veta.
Idag har jag inga planer förutom att jag ska läsa som bara den, var nämligen på bibloiteket igår och skulle lämna tillbaka böcker. Alla som känner mig vet att jag inte kan gå in på ett bibliotek utan att låna något...det är en sjukdom! :O 
Så jag kom hem med följande:

  • Flickan med pärlörhänge - Tracy Chevalier
  • Sista Chansen - Marian Keyes
  • Sagan om Alice i verkligheten - Christina Björk & Inga-Karin Eriksson
  •  + 6 nummer av Min Häst

Så nu har jag allt detta att läsa + Eclipse, som jag redan har börjat att läsa på... För att inte tala om alla de böcker jag har själv, som står i min bokhylla och väntar på att läsas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0