En kall öl i sommarnatten

Nu har jag haft 2 underbara sommarnätter irad! Kan man njuta av sommarlovet på ett bättre sätt?
I söndags åkte jag och Hanna till stranden i Lomma och satt där och hade det riktigt mysigt och bara pratade och njöt av kvällen. Det var lite kallt, men vad gör väl det när kan kan använde handduken till täcke ^^
Sen åkte vi och tvättade deras bil och sen bar det av hemmåt. Jag gick in till mig o bytade om ifrån shorts till mjukisbyxor och sen satt vi hemma hos Hanna och kollade på en av mina favoriter. Nämligen Broarna i Madison County! <3

Igår pratade jag med Annie på MSN och vi bestämde att vi skulle sitta på en filt på gräset och dricka lite vin och chilla. Hur underbart låter inte det liksom? Och det var riktigt nice! Jag hade dock kall öl med mig, jag har nämligen konstiga ideér nnär man ska dricka vad. haha Jag tycker inte om öl, men eftersom jag förknipar en kall öl med härliga sommarkvällar så tog jag en öl som jag tvingade i mig, efter halva var det inte så äckligt faktiskt ^^
Där satt vi i alla fall och pratade och hade det mysigt från kvart över 9 till kvart över 11. Hanna kom föresten och satt med oss i slutet och det var jättemysigt! :D
Annie hade varit en ängel och spelat in Dexter till mig, så vi gick hem till henne i väntan på att det skulle sluta. Vi satt och mös med chips och dippa och kollade på Skenet Bedrar...<3
Jag fick en söt liten burk med Moringa Body Butter och så lånade jag en bok av henne som jag hoppas att jag hinner läsa innan sommaren är slut. Jag håller nämligen på med En oväntad semester just nu, sen har jag lånat Eclipse på engelska av Sanne. Så jag har ju som sagt en del att läsa i sommar. haha

Senare på kvällen/natten när jag skulle gå ut med Axe så mötte vi Esthon som kom cyklandes. Vi stod och pratade i en halvtimme om allt emellan himmel och jord. Det känns skönt att fortfarande kunna prata fast att vi inte är så bra kompis som vi var under min grundskole tid.
Han bjöd in mig på en öl om jag hade tråkigt i veckan. Jag funderar starkt på att tacka ja till det erbjudandet. :)



Öl ska det va...

Söta Annie

Jag är grym på att fota...

Annie är näääästan lika bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0