God morgon 090720

Det är härligt att gå upp tidigt! Man hinner med så himla mycket!
Idag har jag läst 3 kapitel i min bok, medan jag åt frukost. och efter det började jag att städa till marsvinen, vilket tar sin lilla tid eftersom inte inte är små burar de har precis. 120 cm på längden...kommer faktiskt inte ihåg bredden just nu. Sen har jag även hunnit rasta de små liven, passade på medan pappa var iväg och rastade hundarna. Så jag hade marsvin i hela huset! Underbart! Längtar tills jag kan ha dem springandes runt fötterna i min egen lilla lya. :)

Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt i en timme och kanske ta något att äta. Sen ska jag "moppa" hem till Angela och mysa lite. Så sjukt länge sedan jag träffade henne, känns skumt. Jag var ju så van vid att se henne två gånger i veckan på lektion under hela vårterminen. Och nu helt plötsligt är det slut med det. Så det kan gå ibland...



Medusa ute på vift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0