Hallå hallå! 090719

Idag var jag uppe tidigt minsann. Jag har hunnit duscha och äta frukost. Gosa med Bonnie som blev lämnad kvar när pappa åkte och tränade med Axe & Kotte. (Bonnie löper, så det är därför hon inte får följa med)
Sen hade jag ett jäkla bekymmer med att försöka hålla Bonnie borta ifrån marsvinens vitkål, jäklar vad den hunden älskar att äta vitkål! Jag trodde först att det bara var en slump att hon snodde vitkålen ifrån marsvinen, att det var för att hon ville apportera något. Men sen åt hon upp den! Och när jag öppnade kylskåpet för att ta mjölk till kaffet så ställde hon sig och började tugga på vitkålshuvudet som låg i kylskåpet. Haha, de slutar aldrig att förvåna en de där älskade små sötnosarna!

jag håller på och sparar över alla mina dokument jag har på den gamla datorn, eftersom mamma behöver formatera om hårddisken på den. Och som vanligt är det jag som tar upp halva datorn. Nu när jag tänker efter så är jag den personen som har mest grejer både på min egen (självklart), på den gammla datorn där uppe, men även på den nya datorn där uppe. hur lyckas jag egentligen? Hur mycket saker har jag? Det är väl alla mina bilder som tar så mycket plats antar jag. Det är nackdelen med att fota digitalt, man har bilder överallt!

Nä, nu ska jag spela lite AoM snabbt, innan det är dags att sticka in till Malmö och kolla på Harry Potter! :D ka bli så himla roligt! Jag har ju fått att mamma ska bjuda mig på HP och popcorn + dricka, eftersom jag hjälper Nikki med tidningar på stranden. En mycket bra muta enligt mig, eftersom bio är sådant man egentligen inte vill lägga pengar på, men gör det ändå. Så därför är det ju bra att bli bjuden...;)
Ha det bra!


Bonnie är påväg och ska apportera

Kommentarer
Postat av: sofie

läget med dig ?:)

2009-07-19 @ 15:11:49
URL: http://everyminute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0