Halmstad nästa?

Oooh gud, det är så mycket som händer på en gång just nu känns det som.
Jag fick reda på igår att jag har blivit antagen till högskolan i Halmstad. Så nu är det registrering och ställa sig i bostadskö som gäller. Lollo har verkligen varit en stjärna som hjälper mig att försöka förstå vad det är jag håller på med...haha
Jag har fortfarande inte riktigt insett var jag kommer att befinna mig till hösten. :P
Nu har jag suttit och klurat med registrering i HFAB, med Lollo i luren. Ska ta något snabbt att äta och sen ska jag träffa Hanna på parkeringen halv 9. Det ska bli kvällsdopp i Lomma för våran del. :D
Men gud, ingen Hanna till granne längre...vad konstigt det känns.

Innan idag så var jag med mamma & Nikki i Lund och åt lunch, shoppade och planerade. Jag hittade ett par skor som jag blev helt förälskad i och tvunget behövde för att överleva! :O
Alla andra tar tag i sina problem...jag shoppar. :P

Jag får fota och lägga in en bild på skorna sen. <3

Jag har även fått ett litet jobb av pappa, som jag turligt nog ska ägna mig åt de närmaste dagarna. Det är bra, eftersom då har jag inte tid att fundera för mycket.
Jag ska nämligen renskriva 2 urgammla böcker på ungefär 400 sidor..hehe
Men eftersom att jag älskar att skriva är det något som jag tycker ska bli ganska så roligt faktiskt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0