Härligt med en kopp te ute i solen

Det var väldigt trevligt att få träffa Nikolina igen.
Vi satt ute i trädgården och drack te, smakade på choklad och pratade i mängder. Vi pratade om nästan allt som fanns att prata om, skola, jobb, boende, sommaren, nästa termin, fotografering, hundar...you name it. ;)

Jag har gått runt och gett alla djuren mat och vatten så att de klarar sig över helgen. Så fort mamma kommer hem från jobb och har duschat ska hon, jag & min syster åka upp till Småland över helgen. Vi ska hälsa på hos mormor och på lördag ska jag och mamma till Nässjö på smådjursträff. Ska bli så himla roligt!! :D

Så ni kommer inte att höra av mig på hela helgen, om jag inte lyckas hitta ngn med trådlöst internet att "låna" lite av. :P

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0