Lyckligt slut

Min sega dag blev lite mer händelserik framåt kvällen.
Vid halv 7 så kom Inge, Inger, Mats, Camilla & Esthon in och så grillade vi och snackade och drack lite. Mysigt. :)
Där spenderade jag mycket av kvällen, sen ringde Sanne och hon var väldigt uttråkad, så jag lyckades få henne att komma hit en stund, så vid 9 joinade hon oss. Efter ett tag gick jag, Axe & Sanne in på mitt rum och lyssnade på musik som hon hade med sig och låg där o lyssna och snackade.
Eftersom sista tåget gick klockan 11, blev det en kort visit, men en otroligt trevlig sådan!
Jag & Axe följde henne till tåget och sen promenerade vi hem igen.
Nu sitter jag här och kollar lite videos och försöker att ignorera Dexter som är på tv i bakgrunden. Jag lånade nämligen andra säsongen av Sanne, så ska snart gå ner och börja kolla på den. :)


Ville bara länka till denna videon med Maria Lundqvist.
Hon är så sjukt bra på att improvisera! Tummen upp för henne! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0