Mys med Sanne och lite annat

Efter att jag skrev förra inlägget igår, så fick jag ett ryck och det slutade med att jag åkte till Stångby för att hälsa på Sanne. Vilket var lika trevligt som alltid. Vi satt o kollade på tv, drack te och jag käkade mackor för glatta livet. :)
När det inte fanns något vettigt kvar att kolla på så gick vi in på hennes rum och lyssnade på musik. Vi försökte göra de lika mörkt och mysigt som vi alltid brukar ha det på vintern i henes rum, men det slutade med att vi fick syre-brist och flummade så mycket att det inte gick. Vi fick öppna fönstret mer och flytta persiennen lite.
Jag tog tåget hem vid kvart i 11, och sen träffade jag Linnea på vägen hem. Hon följde med mig och träffade hanna en stund. Så vi snackade av oss lite, mysigt mysigt. Sen satt jag o Hanna kvar ensama och snackade till klockan var kvart över 12.
När jag kom in så insåg jag att ingen hade varit ute med Axe, så det var bara att hämta kopplet och traska iväg. Det är faktiskt väldigt mysigt att vara ute och rasta hunden halv 1 på natten. Man möter inte så många andra..;)
Sen la Axe och jag mig i min säng och började att kolla på Heartbreak Hotel, men efter en halvtimme stängde jag av eftersom jag faktiskt ska träffa Martin i Malmö klockan 2 idag, så jag behöver ju inte vara helt död. :)

Men nu ska jag äta upp min macka o dricka upp mitt kaffe, och börja slänga på mig kläder. :P

Pussar




Jag & Sanne på Liseberg för några år sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0