Sanne ringde

Sanne ringde precis. Så jag ska hem till henne ikväll och äta, mysa och kanske baka. :)
Dumma tågen går ju inte som de brukar på grund av banbygge, så det blir till att först åka in till Lund och sen ta bussen till stångby. Jag har inget emot att göra det på vägen dit, det är mer hemvägen som jag inte ser fram emot. :P Då vill man ju bara hem...haha

Det ska bli mysigt i alla fall.
Nu måste jag dock sätta igång med allt jag planerat...även om jag aldrig har något riktigt viktigt planerat, så är det ändå min planering och jag vill stå vid den. Så idag ska jag, innan jag åker göra bland annat följande:

Läsa till s 150 i Eclipsed
Läsa till s 70 i Alice...
Skriva av minst 2 sidor i pappas bok. Jag ligger nämligen rejält efter i skrivande. :/
jag borde även äta lunc, men det är inte lika lockande just nu, åt frukost för bara några timmar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0