Seeeeg dag

Idag är en riktigt seg dag känner jag.
Gick upp vid 20 i 12, enbart därför att mamma väckte mig genom att stå på mitt rum och prata med mina marsvin. Snart sätter jag upp inträdes-avgift på mitt rum...:P hihi
Jag följde med mamma när hon körde Nikki & Tina till Malmö för att kolla på Drewex, eftersom de inte hittade den affärenh igår när de var i Malmö. Sen körde vi dem till Lomma och släppte av dem. Jag och mamma tog en mjukglass innan vi åkte hem igen. När vi väl kom hem, gick jag o Axe och la oss i min säng och lyssnade på musik i ungefär en halvtimme. Sen fick jag skuldkänslor av att ligga där och gick upp o satte mig vid datorn istället. Skulle ju träffa Angela idag, men vi får se hur det blir med det. :)
Jag är trött och tråkig känner jag i alla fall. Pappa har fått för sig att bjuda hem folk o grilla ikväll. Så egentligen vill jag ju inte vara hemma, eftersom jag varken gillar grillat eller gäster...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0