Slåss om kuddarna & täcket

Nu har jag kollat på Batman, det var två filmer i rad men vi har nämligen den andra filmen, så jag tänkte se slutet på den imorgon istället. Eftersom jag är lite trött. Kan nämligen inte sova hela dagen imorgon eftersom jag, mamma & Nikki ska gå och kolla på Harry Potter & Halvblodsprinsen. :)
Men när jag kommer in på mitt rum och tänkte gå och lägga mig så upptäcker jag att sängen redan var upptagen. Där låg det en trött och snarkandes Axe. Så det blirväl till att krypa upp i ett hörn och försöka få lite täcke...;)


Snacka om trötter...
Axe älskar att sova med huvudet på mina kuddar <3

Kommentarer
Postat av: Anna

sött :)

2009-07-19 @ 11:09:46
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0