Uppdatera bandlistan, vill ha fler förslag!

För att uppdatera listan över band som Sanne lyssnar på som jag sa att jag skulle lyssna på och bedömma...
Har några band kvar att lyssna på, men har gått igenom en del nu i alla fall.
Tänkte först att jag skulle lista upp dem jag lyssnat på här, men kom sen på att det kanske är roligare att få se alla på en gång, istället för några då och då. Det kan ju lätt bli tjatigt då. Så ni får allt vänta lite till innan jag lägger upp dem.
Däremot kan jag ju säga att jag fick tips av Frida på två band som jag har lyssnat lite på.

Volbeat tyckte jag var bra och hade absolut inget emot att lyssna på dem. Det andra bandet var Stone Sour och där kunde jag faktiskt inte riktigt bestämma mig om vad jag tyckte om dem. Det är så svårt när man väljer låtar själv till ett band man aldrig lyssnat på. Risken finns ju att man väljer fel låtar. Men de var både bra och dåliga, mitt emellan helt enkelt!

Är det några fler därute som har förslag på band eller artister som jag kan lyssna på?
Eller kanske bara någon enstaka sång som jag måste höra? Hojta bara till i sådana fall!


Kommentarer
Postat av: Frida

Några låtar som är bra:

* The Bravery - Time Won't Let Me Go

* Stone Sour - Through The Glass

* Michael Tolcher - Sooner Or Later

* Green Day - 21 Guns

* Erik Hassle - Don't Bring Flowers After I'm Dead

* Apocalyptica - Farewell

* Martin Sexton - Diner

2009-07-05 @ 16:45:45
URL: http://nyponkvist.blogspot.com
Postat av: Lollo

Åh det finns ju tusen.. men några som jag aldrig stött på nån annan som lyssnar på är Nikola Sarcevic.. "Lovetrap", och "Nobody without you".. Riktigt bra <3

2009-07-05 @ 21:57:45
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0