Halva sängen och Paramore på stranden

För det första så har jag sett klart på andra säsongen av Dexter som jag lånade av Sanne i lördags. Mycket bra, och jag ser fram emot tredje säsongen som börjar ikväll. ^^
Denna veckan ska jag hjälpa min syster när hon ska sälja tidningar på stranden. Så idag, tog jag handduken och Nikkis Freestyle och skivan med Paramore som jag lånat av Sanne och la mig i sanden och njöt av stunden. Vi var bara där lite mer än en timme, eftersom det knappt var någon annan där heller...haha
Resten av dagen har jag gått omkring i en halvdvala, har varit så trött att jag gått från sängen till soffan, och sen tillbaka till sängen. Axe följer mig överallt nu när han är i huset. Vilket jag bara tycker är mysigt och charmigt.
Dock så snor han min säng så fort han får tillfälle.
Inatt var nog den roligaste sovstunden hittills.
När jag skulle gå o lägga mig så hade han lagt sig raklång i mitten av sängen, så det slutade med att jag låg i skåran mellan sängen och väggen...
När jag vaknar ligger jag i fosterställning uppe på mina huvudkuddar, min långa blåa kudde ligger över mig, och på kudden ligger Axes huvud. Det knasiga slutar inte där....
Axe ligger i en boll bredvid mig, med huvudet på kudden och han har snott allt mitt täcke! Vi ligger så ihoppressade att vi bara tar upp ena halvan av sängen...(Ni kan ju själva gissa hur trångt där va)
Man kan inget annat än att skratta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0