Ett dopp i det blå och glas i massor

Igår följde jag med Hanna & Johnny och badade vid bryggan i Lomma. Det var faktiskt riktigt härligt i vattnet och det var kul och mysigt att bada. Johnny gick upp före oss, men sen när vi gick upp för att leta efter honom så hade jag kört sin väg! Haha, det var riktigt roligt. Men han kom och hämtade oss sen igen, han skulle bara i väg och handla lite...plus äta en korv. :)


Hanna & jag medan vi väntar på att bli hämtade

När jag kom hem igen så tog jag en varm dusch och sen gick jag in till Hanna och vi började kolla på den första Gudfadern filmen. Men vi kom ungefär halvvägs innan jag höll på att somna.
Vi får se resten ikväll eller senare. :)
Gud vad jag älskar att Hanna har semester!!

Idag gick jag faktiskt upp ganska tidigt. :) Satte på en kana kaffe och såg till att vakna ordentligt. Det tog lite tid, så jag satt och läste några kapitel i min bok medan jag väntade på att jag skulle vakna. :)
Sen gosade jag med min älsking.


När jag var 15 brukade Nikki och jag skämta om att jag skulle förlova mig med Axe. <3

Resten av dagen har jag spenderat i storarummet, med kaffe, min bok och musik. Jag gick igenom en kasse och en låda som jag har fått av mammas arbetskamrat Helen. De var fulla med "bra-att-ha-grejer" till när jag ska flytta. :) Kartongen var full med glas, öl- och snapps-glas. Kan alltid vara bra att ha...;)
Även massa formar till is och isglas. :)





Axe hjälpte också till...

Jag ska lära mig att laga mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0