På besök i Halmstad!

Jag orkar inte skriva om allt som hände idag, så jag lägger bara upp bilder och skriver lite kort om dem. :)


Jag tog tåget in till Lund halv 10, för att möta mamma.

Lunds station börjar att se riktigt snygg ut nu. :)

En bil vi körde förbi mot Halmstad...

Vid vägkanten

Mötande trafik

Mamma som kör bilen...

Och jag som åker med. :)

Underhållningen stod Mister Johnny Cash för.

En av byggnaderna som tillhör Halmstad Högskola

Kårens byggnad

Efter att vi hade kollat runt på skolan, så blev det shopping och lunch.

Gott var det <3

När vi kom hem väntade det ett paket på mig!
En tröja till mamma...

Och Sally-boxen till mig

+ en låda choklad!!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha sally :D fan va ball.. måste vi se någon mysig afton!

2009-07-18 @ 00:27:33
Postat av: Frida

Ja, det var ett bra tag sedan man såg Sally. Kanske ska ta och göra det någon dag. Håller med dig Lunds station har blivit fint. Låter som om du har haft en trevlig dag i Halmstad, skönt att höra. Ha det så bra.

2009-07-18 @ 00:49:23
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0