Älska Sanne...och Skittles! <3

Nikki har fått besök från sin kompis Tina ifrån Umeå. Riktigt trevlig tjej med ett glatt humör, hon ska stanna tills på söndag tror jag. Kommer bli livat i huset. Toppen! :)
Jag och mamma har precis varit och hämtat våran dator hos Musse som nu har blivit lagad, och ska fungera igen. Yes, 2 datorer är faktiskt nödvändigt i detta huset...eftersom jag alltid ockuperar en av dem...;) Så nu slipper jag ha så mycket skuldkänslor över att jag alltid snor datorn. Mohaha!

Ibland finns det tillfällen då jag inte kan sluta älska Sanne av hela mitt hjärta.
Ett av dessa tillfällen är när hon ger mig Skittles...det kan låta konstigt att älska en människa för att de förser en med godis... Men jag ÄLSKAR skittles, och är fruktansvärt beroende av dem. Då jag behöver ta mig till England för att få tag i de3m, var Sanne en ängel och köpte med sig 2 påsar till mig när hon var där. Och jag har slagit nytt rekord. En påse har nu varat i 3 dagar...men snart är den slut! Tyvärr!




Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Och klockan 8 kommer Sanne med tåget, så jag räknar med att hon plingar på dörren runt 10 över 8. Sen ska vi leka...iiiih. :D
Jag älskar sannes spontana sida! ;) Än så länge i alla fall.....(A)
Får väl se vad som händer, något kan vi alltid hitta på. Det är våran speciallare...vi behöver aldrig planera något. Vi har kul ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0