Lycklig, men gud vad trött jag är

Nu är jag hemma igen, efter en härlig dag på stranden med en massa god mat, underbart sällskap och ett dopp i det blå! Jag har bränt mig lite, men det går nog snart över...haha
Jag är riktigt slut så ska nog ta o vila en stund och sen fortsätta med min älskade dator. Min familj kommer inte att få se mig resten av sommaren...haha, jag kommer att ligga i sängen med datorn mesta delen av tiden. :)
Det är så härligt med sommarlov, man kan planera en timme i taget... I love it!
Ska eventuellt in till Esthon sen och ta en öl, vi får väl se. Han skulle iväg först...då kan jag sova eller mysa med Hanna.
Jag älskar verkligen att kunna umgås så bra med mina grannar. Hanna är en av mina bästa vänner och hon bor mitt emot mig! Och Esthon bor i huset jämte Hanna. Två hus längre ner på samma rad bor Nikolina...Jag menar HALLÅ kan det bli bättre?
Snacka om att jag kommer att sakna mina grannar när jag flyttar...:S
Men istället kommer jag att bo väääldigt nära Lollo & Sanne. :)
Fast...det är ju inte riktigt samma sak (A)
Nä nu ska jag drunkna i Anastacias underbara röst!

Avere un buon tempo innamorato

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. guuud så härligt!. jag har firat min morfar och snart ska jag träffa en kompis..kram

2009-07-16 @ 19:49:40
URL: http://matehilda.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0