Måndag, tisdag, onsdag

Nu tänkte jag uppdatera vad jag har gjort på senaste tiden. :)

Måndag:
Jag gick upp tidigt och städade till marsvinen, slappade, läste, surfade på internet och spelade AoM. Vid halv 2 tog jag moppen och körde hem till Angela. Där träffade jag hennes bror för första gången och vi åt supergod mat, kollade på tv och hade roligt. Sen åkte vi o handlade lite diverse saker och jag såg Sabrina gå in i affären med sin mamma när vi åkte förbi. :)
Väl hemma hos Angela igen så började vi kolla på Madagascar 2, som jag inte sett innan. Till filmen krängde vi i oss glass, strössel, jordgubbar och grädde. Och efter det så slank det även ner några kakor...;)
Filmen var rolig och jag är glad att jag äntligen har sett den nu. Sen började vi kolla på några avsnitt av Family Guy, som också är väldigt bra, men efter tredje avsnittet så låg vi båda och sussade i soffan. Jag vaknade vid tio igen och kände att det var dags att sticka hem. Sa tack och hej och körde hemåt. Jag träffade Hanna en liten stund och vi satt och snackade. Sen gick jag in och hämtade Axe för att ta med honom på en kvällspromenad.
När vi var ute så gick vi förbi ett par som stod och kramads, Axe morrade och jag drog iväg med honom. Efter ett tag mötte vi paret igen och det visade sig att det var Anna & hennes pojkvän Daniel som jag sett. Tog jättelång tid innan jag insåg att det var Anna, det var så länge sedan jag såg henne att jag inte hade förväntat mig att det skulle vara hon. Vi stod ett tag och pratade och hälsade på varandra. Trots att jag hade inbillat mig att jag skulle bli förstörd av att se henne igen, så var det lika underbart att se henne som det alltid har varit.

Tisdag:
Slappe-dag hela dagen. hade en hemsk huvudvärk som vägrade att ge med sig. Väldigt irriterande! Däremot använde jag min tid till något väldigt viktigt...enligt mig. Nämligen att kolla på 6 (40 min långa) avsnitt av Xena på raken. Så nu har jag snaart sett färdigt första säsongen. Jag skrev även av en del sidor ifrån den gammla boken som jag lovat pappa att göra. jag har än så länge skrivit av 15 sidor... av ca 400. Det tar ju så sjukt lång tid!!
Klockan 9 var det sista avsnittet av Morden i Midsomer och efter det så gick jag hem till Hanna och vi började kolla på den andra filmen i Gudfadern-trilogin. Vi kom nog ungefär halvvägs innan vi sa stopp för stunden. Sen gick jag hem och däckade i säng.

Onsdag:
Vaknade av att Axe ligger uppe på mig och att det var otroligt varmt under täcket. Kollar klockan och den visar halv 10. Snacka om att den hunden inte är morgonpigg. Han sover oftast längre än vad jag gör...:P
Har sen dess ägnat 1 ½ timme åt att läsa ut boken En oväntad semester och nu har jag börjat att läsa i Eclipse.
Just nu pausar jag i läsandet och surfar lite istället. Klockan halv 4 ska jag ta tåget in till Lund och träffa Sanne, men fram tills dess är allt jag har planerat att, äta lunch, surfa, spela AoM och läsa. :D
Ser verkligen fram emot det.

Jag älskar nämligen att vara ledig, och jag förstår mig aldrig på människor som klagar på att de inte har ngt att göra...det finns ju tusen saker att göra! :D


Jag i måndags utanför Angelas lägenhet


Jag i tisdag, under min slappe-dag


Och idag ska jag in till Lund och träffa Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0