Beroende och tankfull

Okej, jag erkänner...jag kanske har blivit lite smått beroende av Boulevard of Broken Dreams - Green day. Men jag lovar det är fullt hälsosamt! ;) Ursäktar mig redan nu, då detta inte kommer att bli ett vidare seriöst inlägg. Jag och systern min sitter och flummar oss för fullt och jag har nog druckit mig hög på kaffe...

Fast helt plötsligt försvann min koffein-kick och nu är jag mitt vanliga sega jag igen.

Usch det är mycket som har flytit upp till ytan igen de senaste dagarna. Sånt som jag trodde att jag hade hanterat och gjort mig av med. Många jobbiga känslor och tankar som jag trodde att jag hade begravt. Men man kan tydligen aldrig vara riktigt säker. Vad ska hända nu, vad var det egentligen som hände förr?

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

sant..man hitta så mkt kul..

2009-07-07 @ 20:01:28
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0