E+M+N = Perfekt

Vilken underbar dag jag har haft!
Jag & Nikki tog tåget in till malmö vid halv två. Och som vanligt flummade vi runt...
Vi två tillsammans är det oslagbara syskonparet. Vi är så sjukt lika i personligheten.


Sötnosarna på tåget.


Sen satt vi vid statyn på Stortorget och väntade på Martin.





Strax efter vi tagit bilderna kom Martin och vi gick till banken och efter vi hade varit där satte vi oss och fikade på Gustav Adolfs resturang & café.
Jag & Nikki åt en jättegod cheesecake och min kaffe mocha var utsökt!
Sen fick jag och nikki våra födelsedagspresenter, vilka var något vi blev chockade men överlyckliga över. Det var jätte mysigt och vi satt och pratade och skojade, hade det allmänt trevligt helt enkelt.
Vi gick en liten runda på stan och hamnade i affären i malmö där de importerar amerikska grejer. Det slutade med att Martin shoppade loss och jag & nikki blev väldigt glada. :D
Nikki fick 2 pins, jag fick 1 + en liten påse med sura Skittles och även en stor påse med vanliga! :O Snacka om att jag var överlycklig!


Min fina pin, "Emelie i ett nötskal"

Förutom det jag redan nämnt så kom vi även ut med varsin dricka. Vi tog de tre som lät äckligast, eftersom vi ville bevisa hur skum smak amerikanare har....haha! Martin har många smarta idéer.


Martins val av dricka


Jag tog samma som Martin, fast Creamy Red istället. Och Nikki tog en Root Beer.


Nikki & Martin


En gåsunge som vi döpte till Pelle



Pelle var väldigt söt och närgången, på denna bilden står han precis vid våra fötter och tigger mat som vi inte har. Så vi hällde upp lite av min dricka i en kapsyl och gav honom. Han smakade faktiskt, men verkade inte tycka om det eftersom han bara skakade på huvudet och vägrade dricka mer. Djur är underbara, särskilt djur-ungar! <3

Efter vi hade sagt hejdå till Martin så gick jag & nikki en snabb shoppingrunda.



Nikkis fynd

Nu är jag så trött att jag inte orkar göra någonting känns det som.
Det blir nog bara tv & datan ikväll. Förutom att jag ska klippa klorna på grannarnas iller strax efter 9. :)

Kommentarer
Postat av: Lois

Mysig dag ser jag!



sv; Jag har det bra, men det är alltid bättre med dej bredvid!

2009-07-10 @ 00:22:38
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0