090627

Idag har det hänt mycket...haha
Börjar emd att jag vaknar allt för sent och segar mig upp. Fixar frukost och sen läser jag lite.
Mamma frågade om jag ville följa med till nova Lund, så det gjorde jag. Där var vi till halv 5, och jag hann med att äntligen hitta en nbikini-nederdel. Vet inte om jag är 100% säker på den, men hellre den än ingen ^^
Har även införskaffat en epilator...dock så lät den så mycket att jag fick nervösa sammanbrott varje gång jag satte igång den. Mamma fick testa den först och resultatet blev bra! Nikki testade lite snabbt med skrek till och sen hade jag ännu svårare för att testa. Men jag gjorde det till slut, och det kändes inget...kan bero på att jag hade nyrakade ben...;)
Jag har även dammat hela stora-rummet eftersom nikki fyller år imorgon/idag (28 juni) så vi ska ha gäster i morgon. När jag var klar med det så började jag att städa till marsvinen, och den här gången gjorde jag det ordentligt. Tog ut burarna och spolade dem på gräset, spolade även av gallret. Så nu är burarna verkligen rena, passade även på att bada av marsvinen, så de är också rena ;)
Och nu har jag suttit och kollat på Dexter maratonet på 6:an, sen klockan 9.
Bara en havltimme kvar.
6 avsnitt i rad, alltså 6 timmar med Dexter...sweet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0