Djur är det bästa som finns

Herregud, vad skulle jag göra uten mina små älsklingar!
Just nu sitter jag med mushanen Oogie Boogie i mitt knä och försöker skriva.
Ända sen jag sålde Oden i lördags (hans bror), så har Oogie varit i desperat behov av sällskap. Man kan inte gå förbi hans bur utan att han kommer och förväntar sig att man ska ta upp honom och gosa lite.
För en liten stund sedan så låg jag i soffan och läste i min bok och Oogie sprang omkring på bordet. Helt plötsligt när det är som mest spännande, känner jag hur någon drar ner min bok. Eftersom jag är helt inne i boken och helt glömt att han är ute, så blir jag väldigt överraskad!
Då känner jag hur någon verkligen drar ner min bok med våld, och helt plötsligt dyker det upp ett litet mushuvud över bokens kant. Så himla gullig man får vara då! Då har jag kommit nära bordkanten med boken och han vill komma upp och över i soffan. Så kan ni tänka er en liten pluttig mus, dra i en stor fet bok med alla sina krafter! Haha
Han hoppade från bordskanten och klängde sig fast i min bok, så det var ju bara att låta honom komma över till soffan och ligga där och mysa med mig.
Underbart!!


Nikki & Oogie spelar tv-spel


Båda två är lika inne i spelet...


Men Oogie tröttnade och skulle klättra i Nikkis hår istället. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0