Galna påhitt än en gång

Hej igen!
Nu är jag nyduschad oc hsitter här med mitt kaffeglas i högsta hugg igen!
Mamma väckte mig vid halv 9 och då gick vi upp och grattade Nikki med presenter. Sen gick jag o la mig igen, och vaknade igen vid halv 12. Så jag hoppade in i duschen för att vakna.

Inatt gick jag ner och slog in presenterna vid tio över 4 och jag var klar tio i fem...haha det tog lite tid, men det var ju många paket. ;)
När jag väl var klar så var jag så pigg och det var lika ljust ute som det är mitt på dagen. Så jag beslutade mig för att gå ut på en liten promenad. Så än en gång var jag ute och promenerade när alla andra låg i sina sängar och sov.
Bilder kommer när jag sitter vid den andra datorn..;)

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag testa epilatorn på mina ben...får väl se hur mycket jag klarar av.
Efter det ska jag klä på mig och börja göra mig iordning. Det kommer gäster vid 2. Så jag får väl vara klar tills dess. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0