Idag blir det både slapp och fläng...

Halloj i stugan allesammans!
Nu sitter jag här och njuter av min syrras skräck-förtjusta skrik. Hon spelar sitt nya tv-spel Silent Hill som hon köpte igår... haha helt plötsligt kommer det en galen zombie, eller vad de nu är, runt hörnet och hon skriker till.
Jag sitter och lyssnar på God Natt Mister Tom på ljudbok. Den är sjukt bra alltså! Så fängslande och hemskt, och lycklig och allt annat möjligt.
Förmiddagen och början av eftermiddagen har vi bara suttit och latat oss och läst medan vi åt frukost. Nu spelar nikki som sagt och jag lyssnar. Vid 3 ska vi ta tåget in till Lund och vandra runt lite. Jag ska till Polisen och hämta mitt nya ID-kort och sen ska vi till en spelaffär, eftersom nikki är smått beroende av dem. Och jag ska till en blomster-affär för att köpa en nya fin blomma till min vackra vas som jag köpte av Maria på komvux. Den ser så ensam när den inte har en blomma i sig. Så det måste vi ju ändra på! ;)

Igår natt när jag var ute på min nattliga promenad (trots min hemska förkylning) så fick jag ett riktigt sug efter att börja fortsätta skriva på min bok som jag började med förra året, men som jag bara han skriva några sidor på. Jag kom nämligen på början till nästa kapitel...och då blir man lite sugen, eller hur?

Skogen är full av liv
Men det är bara några få lyckligt lottade som får chansen att se dem
För, bara för att vi inte ser dem
Betyder inte att de inte finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0