Läsa & lyssna

Nu sitter jag här och tar det lite lugnt. Jag och Nikki ska in till Lund med tåget klockan 3.
Jag ska träffa Sanne och Nikki ska gå o kolla i affärer.
I love sommarkortet!
Har skuttat omkring och letat kläder, sminkat mig och lite annat som ska fixas innan jag är klar. Nu är jag äntligen färdig, och sitter och lyssnar på sista skivan av Da vinci koden. Hoppas på att jag ska hinna lyssna klart så att jag kan lämna tillbaka dem till Sanne när jag träffar henne idag. Håller även på o läser i New Moon, vill hinna lämna tillbaka den med...
Jag jobbar bäst under press..;)

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att läst o lyssnat. Så jag har inget intressant att berätta...tyvärr.
Faswt jag hade rätt så roligt med Nikki innan idag... Finns det någon som kan få mig att skratta bara genom att vra söt så är det Nikki. Världens bästa syster!


Kommentarer
Postat av: Lollo

När kommer du och hälsar på mig då? Du får ju utnyttja ditt sommarkort! :D Det ska bli suuuperbra väder i veckan =)=)=)=

2009-06-18 @ 23:47:03
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0