Onsdag morgon

Jag har upptäckt något!
När jag har sommarlov är jag inte lika beroende av datorn...
Igår satt jag inte vid datorn alls, och jag saknade den inte heller.
Knasigt..:S
Jag som brukar anse mig själv som dator-beroende, men tydligen räcker det med att man är ledig för att slippa sitt beroende. Människans hjärna fungerar på sådana konstiga vis. Den är outgrundlig.

Nu sitter jag här och segar mig. Har varit vaken sen klockan 9 och väntar på att Nikki ska vakna, vill inte väcka henne. Ingen aning om hur länge hon var uppe igår. Hon fick för sig att börja spela Silent Hill spelet vid halv 1 tiden igår. Jag sa att hon antagligen skulle väcka mamma om hon gjorde det, så jag vet inte hur det blev med den saken.

Jag har varit lite sugen på att sätta mig i solen i trädgården, men samtidigt så är det något som påminer mig om hur mkt jag hatar solen...haha Det är ju bra att jag själv kommer ihåg vad jag gillar...;)

Efter att ha blivit bombaderad av denna låten på radio, tänkte jag bara visa hur jag tycker att den bör framträdas...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0