Pieces of a dream

Vill bara säga att om ni inte har ljudet på, så tycker jag att ni ska sätta på det.
Musse har nämligen varit snäll och lagt in en av mina älsklingslåtar så att den spelas.

Pieces of a dream - Anastacia

En av de mest välskrivna låtar jag har hört.
Visst den är sorglig och lite smått deprimerande...men den är så sjuktbra alltså!
När jag hör den så blir jag både ledsen och sorgsen, samtidigt som jag blir taggad.
Den är så kraftfull och man blir fylld av energi när man hör den! Love <3
Jag vet inte varför, men jag är beroende av musik och lyssnar alltid på musik som stämmer överäns med hur jag mår just den dagen. Om någon klagar på min musik så är det mig och hur jag mår de klagar på, därför blir jag inte överlycklig när folk trackar ner på min musik-smak. Bara så att ni vet.

Nu ska jag skutta in i duschen
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Inte Musse

Den musse verkar snäll =)

2009-06-20 @ 15:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0