Saker att se fram emot!

Nu sitter jag här, överlycklig!
Hanna är påväg hem! Sitter på tåget och vi ska ses klockan 12!
Nice, en tur under "spöktimmen".
Jag känner att mina vampyr-vanor har kommit fram igen.
Det kan inte vara hälsosamt att vara så besatt av vampyrer som jag är.
Hade jag haft råd och vågat hade jag slipat mina tänder vassa...
Och Sanne vet vad jag mer har för konstiga "begär"...lalala *visslar*

Men över till Hanna igen! Yay vad glad jag är! :D

Saker jag ser fram emot:
Träffa Hanna!
Lyckas bita Sanne i halsen...*visslar igen*
Få kort av Angela (och självklart träffa henne igen)
Träffa Lollo!
Läsa ut New Moon...hur ska det sluta?


Här var några få saker som jag längtar till. Jag har lärt mig att man måste ha något att se fram emot, annars klarar man sig inte igenom dagen. Inte jag i alla fall. :/

Halvtimme kvar tills jag ska träffa Hanna! Iiiiih!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Ser man fram emot saker så blir man bara besviken för de mesta tycker jag.

Men de e ju skitbra om de funkar för dig. :)

2009-06-09 @ 10:27:14
Postat av: ida magnusson

Allt väl här?=) hoppas du haft en skön helg=)? dock lite kasst väder må jag säga.

2009-06-09 @ 13:15:15
URL: http://kulilulis.blogg.se/
Postat av: Snövit

Jag tycker att du ska låta min hals va! Du luckas ju ändå inte :P

2009-06-09 @ 14:13:05
Postat av: annie

HAR DU INTE LÄST UT NEW MOON?! :O

2009-06-11 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0