Torsdag förmiddag

Hallå hallå bloggen!
Jag är nyduschad, och automatiskt lite väl speedad. Blir alltid det när jag duschat..haha
Idag har jag inga planer, hade tänkt åka till stranden med syrran men vi ångrade oss för det blåste. Och det är inte lika fint väder idag som det var igår...tråkigt.

Sitter och tänker på Sanne som är i London. Sen påminner jag mig om att hon är i London och inser hur kul hon har. Så då går det över...;) Jag koller på första säsongen av Xena som köpte till mig istället. Det var ju därför jag skulle ha dem...så jag hade något att göra medan hon var borta. Vilket jag faktiskt har haft, shit vad jag läser som en galning. Jag har helt klart kommit in i en av mina "läs-perioder" då jag bara läser bok efter bok. Det är därifrån mitt beroende inne på bibliotek har kommit ifrån. Jag kan ärligt talat inte gå in på ett bibliotek utan att låna minst en bok (om jag har lånekort där). Vilket har lett till att jag nu ha lånekort hos följande bibliotek:

Åkarp
Arlöv
Lomma
Bärred
Lund
Malmö
Och jag lånar min mormors kort när jag är i Varnamo....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0