Bästa avslutningen någonsin!

Dagen började med att jag gick upp vid 7 för att duscha och göra mig iordning. Sen gick jag och släppte ut Miss och satt och gosade med henne ett tag.
Jag fick åka med pappa till skolan och var där klockan 9. Strax därefter kom Celie och vi satt vi muren och väntade på de andra. Maria kom cyklandes med solglasögonen i högsta hugg.
Vi flyttade oss till gräsmattan bredvid skolan och där hittade vi en mysig solig plats i närheten av ett träd. Vi slog oss ner och bredde ut filt och jackor.



Majvi (Engelska läraren) kom och anslöt sig till oss runt halv 10, och vi satt allihopa och pratade och drack skumpa. Mycket bra avslut på terminen! Vi hade ingen engelska lektion, utan drack på gräset i stället.
Majvi var tvungen att gå in o ha lektion och vi försökte få tag på Angela som ingen sett röken av.
Men hon ville inte joina oss, av samma anledning som Maria hade solglasögon på sig.
Jag, Maria & Celie satt ute på gräset och bara hade det trevligt och drack och åt, goda jordgubbar som jag hade hittat föresten.


Jag vilar på Marias ben.

Jordgubbar

Skumpa!

Celie

Maria

Ett av Marias fina glas, som hon har målat

Ett till...

Maria med alla flaskorna i högsta hugg.

Celie fixar med kameran

Och efter en massa tjat så kom äntligen Angela och anslöt sig till oss. Det krävdes en Celie som fick ringa och "tvinga" henne. :) Trots att hon fick punktering på cykeln efter halva vägen, så kom hon. Vårt glada humör fortsatte och det var inte fören runt halv 5 som vi gav upp för stunden.


Angela kom med sitt glada humör

Glädje

Mys ute i solen

Vi bestämde oss för att ses hemma hos Angela klockan 7. Jag följde med henne hem och låg o halvsov och gosade med en av vovvarna medan hon städade och var duktig. Sen hälsade jag på hennes syster som kom förbi. Det blev mat och sen en tur till affären för att handla lime och annat viktigt.
Senare när vi var tillbaka som kom slutligen Celie & Maria och vi började kvällen.
Vi drack, pratade och hade det mysigt.





Jag var lite sugen på att lägga upp en bild som jag lovade att inte lägga upp.... MEN eftersom jag är en snäll flicka...*host host* Så la jag inte upp den. Men jag och A hade väldigt roligt och fick lite skäll av Celie... Mycket underhållande! :D

Hur som helst! Detta var verkligen en underbar dag! Från morgon till kväll! Jag räknade när jag kom hem att jag hållt igång i 14 timmar.

Kommentarer
Postat av: LOIS

Vad härligt det låter :) Att så "lite" ändå kan få en på så mycket bättre humör och förbättra hela livet tillfälligt, allt känns soligt o bra.. Det låter jättemysigt!!

2009-06-05 @ 20:21:30
URL: http://llojse.blogg.se/
Postat av: Frida

Gud, vad trevligt det ser ut :) Så du är klar nu med engelskan? Grattis :)

2009-06-06 @ 19:50:34
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0