Dumma värme...

Det känns som om jag håller på att bli stekt eller något. Är skitvarm och känns som att jag ska svimma av värmeslag när som helst...*suck*
Ska snart sticka in till Lund och träffa Sanne. Det ser jag verkligen inte fram emot. Jag vet att jag kommer att kollapsa... Vad är det folk ser i värmen? Hur kan man tycka om den? Jag hatar värme och jag hatar sommaren mest av alla årstider! Våren och hösten är bäst! Finast färger och skönast väder. Förutom de stunder under hösten då det aldrig slutar regna...Men annars är det mysigt!
Men visst har sommaren sina fina sidor också, och värmen kan vara skön...om man ligger på stranden och kan gå ner och svalka av sig i vattnet! Men INTE när man ska gå på stan eller göra något, för då lökar man ihjäl och ingen vill gå i närheten av en...HAHA!



Jag påväg till nikolina igår...

Kommentarer
Postat av: Lois

Jag håller med.. jag klarar knappt heller av värmen.. man tänker "åh nu ska jag lägga mig o sola!" men så klarar man att ligga i 1-2 minuter, seriöst.. Sen får man panik. Skillnad när man är på stranden, men hur kul är det att ligga på stranden själv? :(

2009-07-01 @ 15:27:05
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0