090614

Idag har jag spenderat morgonen med att läsa i New Moon, samtiigt som jag drack kaffe fram till 13 tiden. Det är läskigt hur mysigt det kan vara att bara ligga i sängen och läsa och dricka kaffe.
Halv 2 var det kurs på ABF i Lomma. Vi gick igenom Bländare & Slutartid och ISO på våra kameror och hur de fungerar och vad de gör. Sen testade vi lite och jag har lärt mig mycket idag. Det var väldigt lärorikt och intressant!
Jag har i och för sig hållt på med det lite smått innan, men nu känner jag att jag kan utnyttja funktionerna mycket bättre.
Jag är sådan som måste testa allt nytt själv, det hjälper mig inte mycket att bara sitta och läsa i en manual. Jag måste testa, och har jag väl fattat det en gång...så kan jag det. Det har jag & Kotte gemensamt...;)
När jag kom hem vid 4 igen så fortsatte jag att läsa lite, sen lyssnade jag på Da vinci koden.
Medan jag gjorde det så somnade jag i min säng.
När jag vaknar så ligger Axe och snarkar vid mina fötter.
Snacka om att jag blev väldigt förvånad, eftersom han inte får lov att vara i huset, utan ska vara med de andra vovvarna i uterummet...:P
Men pappa var tydligen på framsidan o jobbade, så då passade Axe på att smyga iväg och gick in o la sig i min säng tillsammans med mig. :D
Hur söt får man bli?
Resten av dagen har jag inte gjort så mycket, och nu sitter jag mest och chillar.
Ska kolla på Poirot med mamma nu tänkte jag.


Dagens outfit

Solglasögon - H&M
Lila sjal - London, Camden Market
Lila tröja - New Yorker
Svarta tights - H&M
Svarta skor - Affär i småland


Jag sitter och väntar på mamma utanför ABF's lokal.

Kommentarer
Postat av: W

Översöt

2009-06-15 @ 11:27:40
Postat av: Lollo

Fina kläder babe!

2009-06-16 @ 09:35:01
URL: http://llojse.blogg.se/
Postat av: Joakim

Vad solbränd du har blivit. ^^

2009-06-17 @ 11:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0