En otroligt underbar dag!

Idag har varit en underbar dag!
Åt en jättegod sallad till middag! Min nya favorit-rätt...sallad!



Sen satt jag o Nikki ute i trädgården och åt. Jag pluggade och hon spelade.

   

Sen fick vi den braiga idén att sticka till hamnen i Lomma. Så Nikki körde mig dit på sin moppe, vi handlade lite dricka och kex påvägen. Sen satte vi oss bland stenarna och jag fortsatte att plugga och hon fortsatte att spela! Där satt vi i 50 minuter, tills klockan blev halv 10 och det kändes som om det var tid att åka hem. Skola i morgon ju. :)

     

Spelade även in lite när vi gick tillbaka till moppen. Jag och min syster har så sjukt många interna skämt, som vi finner otroligt roliga och underhållande. Men som ingen annan fattar. Här kommer ett av dem.



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, va gullig du är :D

2009-06-02 @ 06:52:01
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skitbra att det är ett privat klipp du har där... >.<

2009-06-04 @ 10:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0