Lyssnat på en massa låtar

Innan idag var jag inne på Helgon.se för första gången på väldigt länge. Var inne och kollade på Sannes sida och märkte att hon hade listat upp väldigt många band som hon lyssnar på. Bara för att vara duktig så kopierade jag alla namnen och sparade. Och nu sitter jag o lyssnar på dem på youtube. Jag bestämde att ge varje grupp 5 låtar, och därefter bästamma om jag gillar dem eller inte.
Det är sånt jag har för mig på en fredag kväll...
Men kul har jag!

Har inte hunnit med så många band ännu, men några har jag gått igenom iaf.
Det har inte varit någon som jag INTE gillat, men har inte gillat alla lika mycket..:P

De som jag gillat bäst hittills:

Red Hot Chili Peppers
The Offspring
Green Day


De jag inte kan bestämma mig om:
HIM

De jag inte gillade så mycket:
Sum41
Foo Fighters
CKY

Nu ska jag skutta iväg och träffa Musse, som jag inte träffat på väldigt länge. :) Ska bli kul och höra vad han har hittat på.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lyssna på Volbeat och Stone Sour, det är bra band ;)

2009-06-27 @ 19:32:30
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0